Archive for Květen 2021
Firemní hodnoty
Tak jako člověk žije podle svého vlastního hodnotového systému, tak i zaměstnanci jedné firmy by měli uznávat jednotné firemní hodnoty.
Vytváření hodnotového systému je charakteristické pro každého člověka. Třeba i nevědomě si každý ujasňuje, co je pro něho v dané životní etapě důležité více a co méně. Vše se odehrává s logikou vlastního života. Každý se potřebuje vymezit mezi lidmi ze svého okolí, se kterými žije a se kterými je v kontaktu a každý si utváří svoji pozici vůči okolí i vůči sobě samému. Ujasnění si vlastních priorit formuje vize – přání a napomáhá k hledání nejúčinnějších cest k jejich dosažení.
Totéž platí i pro různé skupiny lidí, kteří se sdružují a mají společnou vizi.
Skupinou lidí se společnou vizí by měla být také každá firma. I firmy potřebují znát, kdo vlastně jsou a kým chtějí být a o jaké cíle usilují.
Jestliže chce firma – tým dosáhnout vytyčených cílů, musí každý zaměstnanec porozumět smyslu tohoto snažení a ztotožnit se s ním.
Firemní hodnoty = principy firmy, na kterých firma funguje. Jedná se o priority a standardy chování a jednání, které jsou firmě nejbližší a řídí se jimi.
Firemní hodnoty jsou filtrem, jenž dává veškerým aktivitám každého zaměstnance, který se s nimi ztotožní, jasný směr. Žádný zaměstnanec nechce pracovat pro firmu, které nevěří. Takový zaměstnanec neodvádí maximální výkon a tím není ani pro firmu výhodný.
Provázání firemních hodnot s hodnotami sponzorované oblasti (např. sportovního týmu) napomáhá ke stmelení zaměstnanců i k budování vážnosti a image firmy v očích veřejnosti. Společný mimopracovní zájem zaměstnance sbližuje i inspiruje. Ztotožnění firemních hodnot s jasně vymezenými hodnotami charakteristickými pro daný sport prohlubuje váhu a vážnost těchto firemních hodnot.
Stanovení firemních hodnot by mělo být nedílnou součástí marketingové koncepce firmy. Vzhledem ke složitosti marketingu je vhodné projednat marketingovou koncepci s odbornou specializovanou firmou. Jednou z velmi zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, bohatými zkušenostmi z praxe a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/
Rekonstrukce panelových domů
Životnost domů a stavebních materiálů není věčná. Stárnutí a poškození se po určité době týká i panelových domů. Kvalitní rekonstrukcí lze nejen prodloužit životnost budovy, ale i zkvalitnit komfort bydlení.
Mezi nejčastější závady a nedostatky u panelových domů patří trhliny v panelech a špatné těsnění mezi nimi. Tím vznikají statické poruchy. Časté je i pronikání vlhkosti do panelů a koroze konstrukcí. Současným normám neodpovídají tepelně izolační vlastnosti oken ani obvodového zdiva. Jedním z největších problémů panelových domů bývají ploché střechy a jejich zcela nevyhovující stará hydroizolace.
Současné nové materiály a technologie nabízí při rekonstrukci taková řešení, která umožní starý panelový dům opravit a vytvořit tak moderní bydlení, které splňuje i veškeré požadavky na tepelnou izolaci.
Rekonstrukce panelového domu by neměla sestávat pouze z výměny oken a zateplení fasády. Každé rekonstrukci by měl předcházet odborný posudek současného stavu a příprava kvalitní projektové dokumentace. Rekonstrukci lze samozřejmě realizovat po určitých etapách. Je nutné si ale uvědomit, že je zcela nesmyslné panelový dům zateplit a následně řešit opravu lodžií a výměnu zábradlí.
Pokud se vlastník domu rozhodne pro rekonstrukci budovy, je určitě vhodné poradit se s odborníky. Mezi zkušené firmy zabývající se rekonstrukcemi a zateplením domů patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Odborní pracovníci každému poradí se způsobem rekonstrukce, s výběrem vhodných materiálů i s postupem jednotlivých prací. Společnost Stav Agency nabízí také kompletní realizaci včetně zajištění projektové dokumentace i vyřízení potřebných povolení.
http://www.stav-agency.cz/reprofilace-balkonu/
http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/rekonstrukce-objektu/
http://www.stav-agency.cz/2021/05/26/rekonstrukce-panelovych-domu/
Ochranná obuv se systémem uvex xenova®
Systém uvex xenova® je vysoce výkonný bezpečnostní systém zcela bez kovů pro ochranu chodila v ochranné obuvi.
Bezpečnostní obuv musí uživatele maximálně chránit, ale nesmí jej nijak omezovat. Ochrana, pohodlí a uživatelský komfort jsou nejdůležitějšími parametry při vývoji a výrobě veškerých ochranných pracovních pomůcek značky uvex.
Systém uvex xenova® zajišťuje dokonalou ochranu nohou v bezpečnostní obuvi, a to zcela bez obsahu kovu. Ochranná špička – nekovová tužinka nejnovější generace uvex xenova® je kompaktní, anatomicky tvarovaná s dobrou boční stabilitou a tepelně nevodivá. Navíc perfektně sedí, aniž by způsobovala otlaky. Tím je zaručeno výjimečné pohodlí při nošení v případě vykonávání práce na kolenou nebo při zakopnutí.
Nekovová mezipodešev uvex xenova® je odolná proti propíchnutí a nenarušuje flexibilitu chodidla. Tato pružná mezipodešev svou šířkou přesně odpovídá stélce a chodidlo stoprocentně zakrývá. Nepůsobí přitom jako studený přechod a podporuje tak pohodlí při nošení.
V sortimentu ochranné obuvi značky uvex nejdete vhodnou obuv pro každé pracovní prostředí, ať už se jedná o oblast průmyslu, logistiky, potravinářství, zdravotnictví, zemědělství či lesnictví.
Více o ochranné obuvi uvex se dozvíte na webových stránkách společnosti UVEX Safety CZ, k.s. Právě společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou je dodavatelem kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek značky uvex na český trh.
https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranna-obuv/?f=2598
https://www.uvex-safety.cz/cs/poradenstvi-kvyrobkum/technologie/ochranna-obuv/
https://www.uvex-safety.cz/cs/media/clanky/ochranna-obuv-se-systemem-uvex-xenovar/
Fakturace v mobilu je rychlejší a dostupnější
Pokud si z mobilu můžete objednat jídlo skrze aplikaci, proč byste měly vystavovat fakturu na desktopové aplikaci v počítači? Fakturační programy se přesouvají do chytrých telefonů, takže nyní není problém vystavit klientovi zálohovou fakturu třeba hned po cestě ze schůzky.
Například on-line fakturační službu onFakt podnikatelé využijí jak na počítači, tak v aplikaci na mobilu. Program totiž běží tzv. v cloudu (česky mrak) a je dostupný online odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení, ať už jde o notebook či chytrý telefon.
Výhody fakturačního programu v mobilu
Hlavní výhodou fakturační aplikace v mobilu, kterou uživatelé nejčastěji oceňují je, že s sebou nemusí nosit notebook, a přesto za pár sekund vystaví fakturu, a to klidně hned po podepsání smlouvy s novým zákazníkem.
Kromě toho je výhodou také okamžitý přehled. U některých fakturačních programů je totiž možné rovnou přijímat online platby, nebo také automaticky shromažďovat bankovní výpisy. Poté, co klient pošle platbu, fakturační program ji podle variabilního symbolu spáruje a příslušnou fakturu označí za zaplacenou.
V aplikaci tak můžete hned vidět kolik faktur je už zaplacených, kolik peněz byste měly v nejbližší době od klientů dostat, nebo kteří klienti mají po splatnosti.
Tím, že mobilní i webová aplikace fungují v cloudu, jsou data neustále aktuální. Když totiž vytvoříte nový doklad například v mobilu, je propsaný rovnou i do webové verze.
Určitá omezení stále jsou
Ne vždy budete mít nutně veškeré funkce jak ve webové, tak mobilní verzi fakturačního programu, respektive aplikace. Týká se to hlavně pokročilejších funkcí. Určitě v nich ale zvládnete vystavovat doklady a kontrolovat úhrady, což je naprostý základ.
Fakturační programy mají obvykle základní verzi zdarma pro ty nejmenší podnikatele. Aplikace pro mobily však nemusí být součástí tohoto základního balíčku a někdy na ni uživatelé bezplatné verze nedosáhnou.
Levné plechové garáže pro vaše auto
Rozhodování o tom, zda zvolit garáž nebo jiné řešení, mnohdy ovlivňuje cena a většina si pod pojmem garáž ihned představí zděné řešení, které je jak stálé, tak finančně náročné. Volba pak padá například na pouhou plachtu, v lepším případě carport (přístřešek). Skvělým řešením je plechová garáž. Proč a jaké má výhody?
Rychlá montáž, funkčnost a cena
Pro ty, kdo o plechové garáži dosud neslyšeli je to možná trochu překvapivé, ale jde o jedno z nejoblíbenějších řešení. Důvodem není jen cena. Jistě, na výběr je ještě prefabrikovaná betonová garáž, která je o něco levnější než zděná a nabízí také určité výhody jako je například přenositelnost. Montovaná plechová garáž je ovšem ještě levnější a nabízí lepší podmínky.
Rychlost montáže je jedním z hlavních benefitů. Klasická zděná garáž může trvat postavit i několik měsíců, nemluvě o tom, že po postavení s ní už nehnete. Plechovou garáž lze smontovat během pár hodin a v případě potřeby ji později přesunout kam potřebujete. Navíc je snazší ji smontovat v hůře dostupných podmínkách.
Cenově atraktivní a kvalitní plechové garáže na klíč nabízí například stalconcept.cz. Na výběr je hned několik variant plechových garáží z Polska, přesně podle potřeb zákazníka.
Boční spád
Plechové garáže s bočním spádem střechy mají tu výhodu, že částečně zabraňují hromadění sněhu, takže netvoří takovou zátěž. prvky jsou spojeny nýty a silnými šrouby, celek je velmi stabilní a zároveň lehký.
Sedlová střecha
Sedlová střecha se u plechové garáže vyznačuje především vysokou trvanlivostí, atraktivním vzhledem a stále dostupnou cenou. Můžete si vybrat výklopná nebo dvoukřídlá vrata, okna, dveře z boční nebo zadní stěny atd.
Zadní spád
Sháníte levné plechové garáže? Pak je pro vás zadní spád střechy nejlacinější volbou. Podobně jako boční spád je zde v jisté míře zajištěn odvod vody a sněhu, pozornost je však zaměřena především na funkčnost a poměr cena/výkon.
Hypotéka, nebo nájem: Co se vyplatí ve vašem městě?
Vlastní byt, nebo nájem? To je otázka, kterou kvůli rostoucím cenám bytů řeší stále více Čechů. Říká se, že Češi ve vlastním buď bydlí, nebo bydlet chtějí. Na jedné straně totiž stojí komfortní bydlení ve vlastním, na které jsme v České republice historicky zvyklí, na druhé straně pak ceny nájmů, které jsou v některých krajích výrazně nižší než průměrná splátka hypotéky. Jedinou oblastí, kde došlo k poklesu v cenách, je nájemní bydlení v Praze, kde ceny pronájmů již pátý měsíc v kuse. Příčinu lze hledat v tom, že Praha více než jiné město v České republice trpí restrikcemi kvůli covidu. Nenechme se ovšem mýlit, s tím jak rostou ceny nemovitostí a dostupnost vlastního bydlení se zhoršuje, poroste pravděpodobně poptávka po nájemním bydlení. Tak čemu se tedy přiklonit?
Proč bydlet ve vlastním
I když je na několika místech ČR nájemné nižší, dává i tak většina lidí přednost hypotéce. Vždyť „ve svém“ bydlí podle nejnovějších statistik 78,5 % Čechů. V rámci Evropy tak patříme k průměru. Hlavním důvodem pro takové rozhodnutí je vlastnictví nemovitosti. Nájemné totiž lidé často vnímají jako platbu „do kapsy“ cizího člověka. Mnoho lidí navíc argumentuje faktem, že platit se musí nejen splátky hypotéky, ale i nájemné, jinak hrozí výpověď nájemníka z bytu. Posledním impulsem pro hypotéku je pak skutečnost, že ve většině krajů republiky s Prahou v čele stoupají i ceny nájmů. I v době „covidové“ rostly nájmy v průměru o 4 %. V některých krajích je pak situace stále příznivá a přemýšlet o tom, zda se vyplatí nájem, nebo hypotéka, je zbytečné. Hovoříme například o Zlíně, Liberci, Olomouci, Ostravě nebo Ústí nad Labem (vize tabulky níže). Tady se hypotéka vyplatí na celé čáře.
Proti hypotéce však mluví částka, kterou musí mít žadatel o hypotéku naspořenou. 10 až 20 % z celkové částky totiž nemá našetřeno každý, a tak tento požadavek vyřazuje určitý počet lidí „ze hry“. Řešením může být jiná nemovitost do zástavy, třeba v rodině. Ovšem druhá nemovitost nesmí být zatížena jinou hypotékou, aby mohla být zástavou pro stoprocentní hypotéku. Poslední možností je dofinancování nákupu nemovitostí dražším nezajištěným úvěrem, má to své „ALE“ stejně jako stoprocentní hypotéka – a to dostatečná bonita, jinak tito lidé pak musí sáhnout po variantě nájemného, což může v dlouhodobém horizontu ceny nájmů ještě zvýšit.
Výhody a nevýhody
Pojďme se na výhody a nevýhody obojího podívat zblízka. Výhodou nájmu je svoboda a volnost. Nájem je tak ideální například pro mladé lidi, kteří se právě odstěhovali z bytu rodičů a nemají potřebné úspory pro získání hypotéky. Je vhodný také pro lidi, kteří neradi bydlí na jednom místě, musí se často stěhovat za prací nebo rádi cestují. V nájmu se navíc nemusíte starat o údržbu nemovitosti, fond oprav, daně z nemovitosti a ani o větší opravy. Nevýhodou je možná frustrace z vysokých měsíčních nákladů, které se nevrátí v podobě vlastnictví nemovitosti.
Hypotéku ocení lidé, kteří se chtějí usadit na jednom místě – ať už kvůli práci, nebo rodinnému životu. Výhodou je stabilní a dlouhodobě jisté bydlení. Mezi plusy patří také možnost prodeje či pronájmu své nemovitosti. Nevýhodou je potom nutnost vlastních úspor (u nájmu je počáteční výdaj mnohem nižší – většinou se jedná pouze o vratnou kauci a vybavení nemovitosti). Kromě toho je nutné počítat s výdaji za rekonstrukce, opravy a daně z nemovitostí.
Srovnávali jsme hrušky s hruškami a jablka s jablky
Ve většině krajů České republiky se hypotéka z dlouhodobého hlediska vyplatí. Výjimkou je pouze Praha a v některých případech i Brno či Zlín, kde čísla nehovoří tak jasně. Průměrná výše hypoték tu v některých městských částech přesahuje průměrnou výši nájmu i o 8 000 Kč měsíčně. V jiných je však cena srovnatelná, nebo je hypotéka vyšší jen o pár set korun měsíčně. Srovnali jsme byty v novostavbách a v panelových bytech dle dispozic. Tři různé dispozice bytů: 1+kk o velikosti 30 m2, 2+kk o velikosti 60 m2 a 3+kk o velikosti 80 m2. Dva typy hypoték, podle toho, kolik klient má naspořeno z kupní ceny, zda-li 10 procent nebo 20 procent. To má vliv na úrok, kdy jsme brali v úvahu současně dostupné úrokové sazby u hypotéky 80% bylo počítáno s úrokem 1,99 % a u hypotéky 90 % bylo počítáno s úrokem 2,29 % vždy na 30 let. A v neposlední řadě jsme oddělili Prahu od zbytku republiky.
Srovnání novostaveb v ČR mimo Prahu
Oranžově jsou označeny splátky hypoték, které převyšují nájem maximálně o 20 %
Červeně jsou označeny splátky hypoték, které jsou nad 20 % nájmu a zde už hypotéka výhodnější než nájem neni.
U větších bytů je vidět, že dražší hypotéka na 90 % hodnoty z ceny bytu, je na hraně výhodnosti před nájmem. Když k tomu připočteme povinnost pojištění nemovitosti a u některých bank i životní pojištění nebo nutnosti dalších produktů, pro získání nejlepšího úroku.
Srovnání novostaveb v Praze
V Praze čísla úplně tak jasně pro hypotéku nehovoří, jelikož šestým měsícem padají ceny nájmů, ale ceny nemovitostí i v době covidu rostou v průměru o 4%. Odhad pro letošní rok sice říká, že jakmile se budou zvedat úroky a bude bydlení nedostupnější, zvedne se opět poptávka po nájmu, je ale potřeba otevřít i vysoké školy a rozjet turismus, protože v Praze je nyní mnoho volných bytů, kteří hledají svého nájemce.
Zajímavé je vidět, že je výhodnější kupovat nemovitost v Praze s úspory minimálně 20 %, splátka je mnohdy pak jen o pár set korun dražší než nájem.
Srovnání panelových bytů v ČR mimo Prahu
Na první pohled čísla ukazují, že nákup panelového bytu oproti nájmu se vyplatí a to dokonce jen s deseti procentními úspory. Důvod je zřejmý, nižší pořizovací cena panelových bytů než u novostaveb, ale ceny nájmů v panelových bytech za minulý rok stouply v některých lokalitách až o 14 % a dorovnávají ceny nájmů v novostavbách.
Srovnání panelových bytů v Praze
Při bližší analýze je vidět, že nákup panelového bytu v Praze oproti nájmu se ve většině případů vyplatí. Výhodnější je mít naspořeno alespoň 20%, ale i s menší úsporou vycházejí splátky obdobně nebo jen o pár set korun dráž.
Zde musíme jen upozornit před koupí panelového domu je dobré zjistit kondici domu. Přeci jen se počítalo s menší životností.
Zdroj: YDC, ComSense, ČS
Marketing nemusíte řešit svépomocí
Marketing je nedílnou součástí každého podnikání. I ti podnikatelé, kteří si myslí, že marketing nepotřebují, se bez něj neobejdou.
Marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka a proto marketing musí řešit každý podnikatel. I samotný živnostník při poskytování svých služeb či nabízení svých výrobků se řídí poptávkou a potřebami svých zákazníků, sleduje okolní trh, upravuje ceny svých služeb a produktů, plánuje a přijímá důležitá rozhodnutí.
Marketing je velice složitý proces, který ovlivňuje chod celé firmy.
Řada menších firem si z finančních důvodů nemůže dovolit vlastní marketingové oddělení s týmem odborníků na jednotlivé marketingové oblasti. Pro firmy není ani řešením, pokud mají na marketing pouze jednoho pracovníka, který by měl sám obsáhnout tak širokou oblast, jako je marketing. Aby samotný pracovník své úkoly zvládl, musí nakupovat jednotlivé služby od specializovaných marketingových firem. Firma tak má náklady na svého marketingového pracovníka (mzda, kancelář, telefon, auto apod.) a další náklady za nákup jednotlivých marketingových služeb. Pro takovéto firmy je mnohem výhodnější outsourcing marketingu než jeden vlastní marketingový pracovník.
Outsourcingem marketingu firma získává celý tým marketingových specialistů a odborníků s praxí leckdy za cenu nižší než náklady za vlastního zaměstnance. Outsourcing marketingu přináší firmám celou řadu výhod. Firma má k dispozici marketingové oddělení celoročně (bez dovolených či nemocí), získává know-how profesionální marketingové firmy a kontakty na dodavatele souvisejících služeb za zvýhodněné ceny. Externí marketingová firma má znalostní náskok a řešením srovnatelných problémů u jiných firem i praktické zkušenosti. Navrhovaná marketingová řešení nejsou ovlivňována profesní slepotou a díky bohatým zkušenostem mívají vysokou efektivitu.
Při výběru vhodné externí marketingové firmy je vhodné si stanovit některá kritéria, která by měla marketingová firma splňovat. Mezi takováto kritéria by mělo být zahrnuto: historie, zkušenosti, reference, členství v profesních sdruženích, dosažená ocenění v oboru apod.
Mezi zkušené marketingové agentury s mnoha lety praxe, zkušenostmi s implementací navržených řešení přímo do praxe, úspěchy a referencemi patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/
https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/
https://www.aneri.cz/2021/04/21/marketing-nemusite-resit-svepomoci/
Zasklené lodžie zvyšují komfort bydlení
Možnost využívat balkony a lodžie i za nepříznivých povětrnostních podmínek umožnuje jejich zasklení. Zasklením balkonu zvýšíte komfort svého bydlení.
Balkon či lodžie jsou nedílnou součástí bytu a je tak velká škoda, pokud nemohou být využívány celoročně. Zasklením lodžie či balkonu získáte další prostor, který můžete využívat i za nepříznivého počasí. Tím ale výhody zasklených balkonů nekončí. Zasklením navíc snížíte únik tepla z bytu, snížíte prašnost a hlučnost v místnostech a zlepšíte zabezpečení objektu.
Zasklení lodžie a balkonu může být realizováno rámovým nebo bezrámovým systémem. Oba systémy mají své výhody a možnosti použití.
Před zasklíváním balkonu či lodžie by mělo předcházet odborné posouzení stavu balkonu. V případě jakýchkoli problémů by zasklení měla předcházet rekonstrukce společně se zateplením.
Nemusíte mít obavy, že zasklením balkónu získáte uzavřený skleník. Posuvný systém umožňuje otevření horní poloviny balkonu, případně lze na léto skla v horní polovině kompletně vysadit.
A jak je to se stavebním povolením? Vždy záleží na konkrétní stavbě.
Tak jako při každé rekonstrukci a stavební úpravě domu je nejlepší poradit se s odborníky. V případě zájmu o radu týkající se zasklení lodžie či balkonu nebo i posouzení současného stavu balkonu se můžete obrátit na odborné pracovníky ze společnosti Stav Agency s.r.o. z Liberce.
http://www.stav-agency.cz/zasklivani-lodzii/
http://www.stav-agency.cz/reprofilace-balkonu/
http://www.stav-agency.cz/2021/04/21/zasklene-lodzie-zvysuji-komfort-bydleni/
Rychlá cesta k výběru správných ochranných rukavic
Při výběru vhodných ochranných pracovních rukavic je nutné přihlédnout k celé řadě faktorů. uvex pomáhá s výběrem rukavic formou přehledné příručky. Zejména používané praktické symboly usnadňují výběr ochranných rukavic pro konkrétní použití.
Právě co nejpřesnější identifikace všech požadavků zajistí výběr nejvhodnějších rukavic, které budou maximálně chránit a minimálně omezovat při práci.
Při výběru rukavic je nutné nejprve identifikovat hlavní riziko pro uživatele na pracovišti. Rukavice mohou zajišťovat mechanickou ochranu, ochranu při manipulaci s chemikáliemi, chránit proti proříznutí nebo proti zvláštním rizikům.
Dalším kritériem je určení druhu činnosti, která se na daném pracovišti bude převážně provádět. Jedná se zejména o dělení na práce a činnosti vyžadující přesnost, všeobecné činnosti a činnosti, které kladou na uživatele vysoké nároky.
Při výběru rukavic je nutné posuzovat také okolní podmínky na pracovišti. Rozlišujeme, zda je práce prováděna v mokrém/olejnatém prostředí, pouze vlhkém nebo zcela suchém prostředí.
Společnost uvex usnadňuje výběr rukavic pomocí přehledné příručky, která s využitím praktických symbolů umožňuje přiřadit ochranné rukavice pro konkrétní oblasti použití. Další možností, jak vybrat opravdu správné rukavice pro dané pracoviště, je nechat si poradit přímo od odborných pracovníků ve společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Právě tato společnost je dodavatelem ochranných pracovních prostředků značky uvex na český trh.
Články o tom jak začít podnikat
Dnešní článek rozebírá velmi mnoho aktuálních informací nejen pro začínající podnikatele. Mimo jiné přináší témata jako jsou: co zajistit při návratu ze zahraničí, založení s.r.o. – jak na živnosti a také téma jak začít podnikat. Více si již přečtěte v článku níže, kde najdete i všechny odkazy na zmíněné články.
Co zajistit při návratu ze zahraničí
První vybraný článek například rozebírá, že v posledních letech se otevřela široká škála možností, jak uplatnit své nabyté zkušenosti a znalosti v zahraničí. Mnoho českých občanů využilo šance a odjelo pracovat do ciziny. Ovšem většina zemí nyní kvůli pandemii přistoupila k přijetí omezení, která se mimo jiné týkají pracovních podmínek zahraničních pracovníků. Navíc ekonomika napříč světem zaznamenává výrazný pokles, ubývají tak zakázky i poptávka po pracovní síle. Výsledkem je trend pozvolného návratu krajánků do vlasti. Kdo se takto rozhodne, neměl by pominout fakt, že s návratem jsou spojené jisté administrativní úkony. Článek vás na ně upozorní. Pokud o tomto přemýšlíte, přečtěte si článek s názvem “Co zajistit při návratu ze zahraničí”.
Založení s.r.o. – jak na živnosti
Druhý článek zmiňuje, že při založení s.r.o. je užitečné přemýšlet i o budoucím rozvoji podnikatelských aktivit a hned na začátku do zakladatelské listiny uvést i budoucí činnosti (živnosti). Zapsané ŽL totiž nejste povinni vykonávat, ale jejich pozdější doplnění sebou vždy nese časové i finanční náklady. Celý článek si přečtěte kliknutím na název článku “Založení s.r.o. – jak na živnosti”.
Jak začít podnikat
Poslední článek je odkaz do rubriky, která popisuje založení nové s.r.o. a přináší články zabývající se touto tématikou. Více již najdete kliknutím na název zde “Jak začít podnikat”.