Přihlášení / Registrace
Rubriky
Archiv

Archive for Červenec 2019

Venkovní reklama

S příchodem internetu se začal měnit nejen náš život, ale i marketing a online reklama. I v dnešní onlinové době má ovšem venkovní reklama v marketingovém plánu své místo.

 

Jednou z velkých předností venkovní reklamy je to, že ji uvidí každý. Reklama působí na všechny bez potřeby připojení k internetu, či používání médií jako je tisk, rozhlas či televize.

Další výhodou je možnost zacílení ve vybraném regionu či lokalitě a působit lze různými formáty. Nejčastěji se jedná o billboardy, bigboardy, plakáty, reklamní plachty a podobně. Každý formát má svá specifika a je vhodné jej použít na určitý typ kampaně. Například na plakát je možné použít mnohem víc podrobných informací než třeba na billboard.

Pokud mají lidé nějakou reklamu delší dobu na očích, určitě se jim vryje do paměti. Předpokladem ovšem je, aby upoutala a zaujala. U venkovní reklamy platí dvojnásob důraz na poutavé a kvalitní grafické zpracování se zajímavým nápadem. Pokud určité sdělení lidé vidí opakovaně, vryje se jim do paměti včetně propagované značky.

Výhodou venkovní reklamy je také to, že v ničem neruší na rozdíl od vyskakujících reklamních oken ta internetu či reklamních bloků při sledování televize.

Aby byla jakákoliv reklama efektivní, je důležité ji řádně naplánovat a provázat s dalšími marketingovými aktivitami.

Pokud chcete vaše finanční prostředky na marketing a reklamu využít opravdu efektivně, kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. z Liberce. V ANERI se zabýváme marketingovým poradenstvím už déle než čtvrt století. Pro maximální efektivitu marketingu a reklamy využíváme zejména zkušenosti  z vlastní praxe.

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/sluzby/reklamni-plochy-reklamni-predmety/

https://www.aneri.cz/2019/07/24/2274/

Izolační vlastnosti oken

Kvalitní okna zamezují nežádoucím únikům tepla. S vývojem stavebnictví a nových technologií se konstrukce oken mění.

V minulosti se v obytných budovách používala zejména okna dvojitá – takzvaně špaletová. Tato okna měla dva okenní rámy, které byly obvykle spojeny dřevěným obložením. Výhodou těchto oken byly dva okenní rámy a dvě okenní křídla. Poměrně velká vzdálenost vnějších a vnitřních oken zajišťovala minimální únik tepla ostěním, které zůstávalo poměrně teplé, a nekondenzovala na něm pára. Nevýhodou byla složitější instalace do stavebních otvorů, údržba a čištění.

Se začátkem výstavby panelových domů se začala vyrábět okna zdvojená (tzv. paneláková). Jedná se o okna s jedním dřevěným rámem, v němž byla dvě sešroubovaná křídla. Výhodou těchto oken byla snazší výroba, nižší cena a jednoduchá montáž. Tato okna obvykle špatně těsní mezi rámem a zdivem. Zde dochází k velkým únikům tepla, promrzání zdi, kondenzaci vodních par a vzniku plísní.

V současnosti se téměř výhradně používají okna jednoduchá, zasklená izolačním dvojsklem či trojsklem. Díky osazení oken do zdiva pomocí polyuretanové pěny nehrozí netěsnosti mezi okenním rámem a zdivem.

Při odborné instalaci kvalitních izolačních oken místo oken starých každý pozná úspory za vytápění.

Pokud se majitel nemovitosti rozhodne pro výměnu oken, určitě by se měl poradit s odborníkem, který doporučí nevhodnější typ a způsob řešení.

Mezi zkušené firmy zabývající se výměnou oken a zateplením domů patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Odborní pracovníci firmy každému poradí s výběrem nejvhodnějších oken. Společnost Stav Agency nabízí také kompletní realizaci včetně zajištění potřebných povolení.

http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/

http://www.stav-agency.cz/scsdc/kompletni-zatepleni-objektu/

http://www.stav-agency.cz/2019/07/24/izolacni-vlastnosti-oken/

Polomasky na ochranu dýchacích orgánů

Správný výběr ochranných prostředků dýchacích cest a jejich správné užívání má zásadní význam pro zajištění bezpečnosti a zdraví jejich uživatele. Jedná se o proces, který vyžaduje nejvyšší péči.

 

Pro zjednodušení výběru vhodných prostředků na ochranu dýchacích cest připravila společnost uvex podrobného Poradce uvex Respiratory Expert System. Tento Poradce pomůže při výběru vhodné dýchací polomasky a poskytne podobné informace o produktech, technologiích, normách a pokynech.

Správnou ochrannou masku z portfolia uvex lze vybírat podle prováděné pracovní činnosti nebo podle použité nebezpečné látky.

Poradce uvex Respiratory Expert System poskytne každému rychlý přehled ohledně správného výběru dýchací polomasky a stručně zodpoví základní otázky ohledně tohoto tématu.

Často je nutné současně chránit jak oči, tak i dýchací cesty. V takovém případě záleží především na velmi dobrém sladění masek na ochranu dýchacích orgánů s vhodnými ochrannými brýlemi, kdy oba tyto prvky musí fungovat jako jeden celek, aby se dosáhlo dokonalého utěsnění. Vývoj ochrany dýchacích cest uvex a ochranných brýlí uvex probíhal v úzké vzájemné konzultaci s cílem vytvořit dva produkty, které umožňují ideální společné použití. Určitě se vyplatí důvěřovat ochraně z jednoho zdroje.

Ochranné prostředky dýchacích cest značky uvex v České republice dodává na trh společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. V nabídce této společnosti je také kompletní sortiment ochranných pracovních pomůcek značky uvex. Odborně proškolení pracovníci UVEX Safety CZ, k.s. navíc poradí s výběrem nejvhodnějších ochranných pracovních pomůcek pro dané pracoviště.

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/masky-na-ochranu-dychacich-organu/

https://www.uvex-safety.cz/cs

https://www.uvex-safety.cz/cs/poradenstvi-kvyrobkum/moznosti-kombinovani-masek-na-ochranu-dychacich-organu-uvex-sochrannymi-brylemi/

Jaká je situace v českých callcentrech a co je nového v telemarketingu?

„Děláme to, co funguje, ale nově. Na profesionálních základech jsme postavili moderní platformu“, říká Tomáš Kubík, projektový manažer značky Moje callcentrum.

Pustit se do podnikání a byznysu s callcentrem se může v dnešní době zdát bláhové. Operátoři nemají dobrou pověst a každý druhý vnímá telemarketing velmi negativně. To ovšem nebyla překážka pro skupinu aktivních a energických lidí, kteří se rozhodli vzít to za jiný konec a nabídnout především korporátním zákazníkům, kteří nedosáhnou na nabídky obřích callcenter, známou službu v novém kabátě. A podle všeho to funguje.

 

Tomáši, sám jste si mimo jiné, prošel kariérou operátora. Mnohé to odradí, ne tak vás. Proč jste se pustil do projektu Moje callcentrum?

Máte pravdu, že prostředí klasických callcenter vyhovuje málokomu, ačkoliv samotný obsah práce je o kontaktu se zákazníkem, o marketingu. Je to práce z velké části založena na psychologii a člověk při této práci může využít to, co se naučil nejen na školeních a seminářích, ale i v běžném životě. Nakonec, i v běžném životě jsme všichni prodejci, jen si to často neuvědomujeme. A to mě baví.

 

Klasická callcentra mají ale špatnou pověst. Jak je to u Vás?
Mohlo by se zdát, že callcentra jsou dnes na ústupu a telemarketing bez šance. Jenže samotné prostředí a pracovní podmínky korporátních callcenter způsobují to, že motivace zaměstnanců je značně snížena a jejich výkonnost a chuť se zlepšovat také. Výsledkem je vysoké procento odmítnutých nebo bez výsledku ukončených hovorů a jen jakési plnění pracovní doby a odškrtávání telefonního seznamu. Pro klienta prakticky nulová přidaná hodnota. A o nepopularitě operátorů mezi širokou veřejností ani nemluvě. I pro operátora je pak práce spíše stresující, než aby ho nějakým způsobem obohacovala.

 

A to jste se rozhodli změnit?

Vlastně ano. Když jsem přemýšlel, do čeho vložit svůj elán, nadšení a počáteční investici, dospěl jsem k závěru, že se budu držet toho, co umím a v čem přeci jen vidím potenciál. Chce to ale dělat moderně, svěže, s radostí. Základním kamenem moderního callcentra je kvalitně vyškolený operátor, vytvořili jsme úplně nový systém školení, kde hlavní roli hraje nikoliv prodej samotný, ale dobrý pocit z telefonátu na obou stranách. Tento systém školení nyní nabízíme i našim zákazníkům a setkává se s velkým úspěchem.

 

Co to znamená pro zákazníky?

V tom co děláme jsme velmi úspěšní, máme méně naštvaných zákazníků a více spokojených operátorů. Nikdo nechce desítky vteřin poslouchat monology, na které jsme dnes zvyklí. Proto náš call script vždy skládáme tak, abychom netrávili čas prodejem někomu, kdo o to nemá zájem, ale naopak lidem, které produkt či služba zaujme. Na tomto základě pak vlastně vznikla značka Moje callcentrum. Přidali jsme k tomu také práci z domova, z příjemného prostředí, kdy nad vámi nikdo nestojí s bičem a nepočítá vám, kolik hovorů jste za poslední hodinu provedli. Efektivita tak raketově vyrostla a k tomu dokážeme stále udržet nižší náklady, což je zároveň konkurenční výhoda.

 

Nižší náklady, to může působit všelijak, není ochuzen zákazník?

Vůbec ne, naopak. Tím, že šetříme náklady sobě, šetříme je i klientům. A zbyde nám více peněz pro operátory, kteří jsou motivováni a mají ze své práce radost. To logicky vede k větší konverzi, tedy úspěšnosti hovorů. Naše hovory jsou přátelské, nejsme šmejdi, jsme profesionální callcentrum na B2B bázi a dopředu nás žene entuziasmus a víra v kvalitní byznys.

 

Proč by měli firmy či obchodníci zvolit právě vás?

Na trh externích služeb vstupuje Moje callcentrum vystavěné na pevných základech a osobních zkušenostech operátorů z klasických callcenter nadnárodních firem. Za rozumnou cenu umíme navázat telefonický kontakt se zákazníky našich klientů a pomoci jim budovat vlastní byznys. Jsme tu pro firmy, živnostníky, instituce, e-shopy, sólové obchodní zástupce, vlastně pro každého, kdo nad telemarketingem uvažuje. Vracíme operátorům dobrou pověst a profesionalitu. Myslím si, že za těchto podmínek si svoje outsourcované callcentrum může dnes dovolit každý. Pokud se o nás a telemarketingu chcete dozvědět více, naše stránky jsou www.mojecallcentrum.cz

Výběr kancelářského vybavení z All4.cz

Sháníte nový kancelářský nábytek, kartotéky, trezory, regály, psací stoly či třeba vybavujete dílnu, šatny nebo máte v plánu pořídit si manipulační techniku do své provozovny? Sháníte venkovní vybavení nebo třeba sedací nábytek do své firmy? Pak se nezapomeňte mrknout na kancelářská křesla, židle a parkovací zábrany na online obchodě All4.cz.

Kancelářské židle a kancelářská křesla z All4.cz

Na co se vyplatí nezapomenout při výběru kancelářské židle? Sezení na ní by mělo přinášet komfort a zároveň podporovat zdravý a přirozený tvar páteře. Sedák každé kancelářské židle by tak měl být rozhodně akorát široký a také pohodlný. Pozor na to, aby byl sedák mírně zaoblený a anatomicky tvarovaný. Takovýto sedák vám totiž zajistí, že se vám bude pohodlně sedět. Samozřejmostí by měla být také stabilní základna, se kterou se budete moct bezpečně pohybovat po kanceláři. Jistě oceníte také nastavitelné opěrky rukou nebo třeba anatomické opěradlo, které se přizpůsobí vašim potřebám.

Kancelářské židle můžeme označovat i jako kancelářská křesla. Většinou jde o ten stejný produkt jen s rozdílem, že křeslo je vždy pojízdné, zatímco kancelářské židle se pohybovat nemusí. Velké oblibě se těší také čalouněné nebo jednoduché plastové židle, které je ovšem lepší umístit pouze do čekáren či tzv. zasedaček.

Nakupujeme parkovací zábrany

Cítíte potřebu pojistit si své vlastní parkovací místo, na kterém by byla parkovací zábrana, a to by tak bylo pouze pro vás? Nabídka našeho e-shopu zahrnuje celou řadu sklopných i pevných parkovacích zábran i sloupků. Jestliže si ale chcete parkování naopak usnadnit, vyberte si z mnoha různých stojanů pro kola. Tyto doplňky lze pak pořídit právě na All4.cz.