Archive for Prosinec 2016
Dětské kočárky s nízkou hmotností
Nákup kočárku pro očekávané dítě patří jistě k příjemným povinnostem všech rodičů. Přihlíženo je obvykle nejenom k celkovému zpracování takového produktu, ale i k propracovanému vzhledu. Každá maminka chce při procházce se svou ratolestí vypadat dobře a stylově.
Patří-li design také mezi vaše priority, pak pro vás máme poměrně jednoznačný tip. Je to kočárek Camarelo příslušného provedení, s nímž se stanete nepřehlédnutelnou ikonou na ulici. Výrobky primárně určené pro děti do tří let věku, s nimiž se pojí vynikající preciznost vyhotovení a zajímavé pořizovací náklady.
Prostorné kočárky Camarelo
Vsadíte-li na tuto profesionální a léty prověřenou značku, narazíte na specifický styl, s nímž se pojí několik vlastností.
- Hlubová vanička pro dítě
- Spousta vnitřního prostoru
- Komfort a pohodlí
- Otočná sportovní nadstavba
To jsou přednosti kombinovaného kočárku s nízkou hmotností, avšak s vysokou stabilitou a pevností. Vaše dítě se bude cítit jako v bavlnce a zároveň bude v bezpečí.
Novodobý design provedení lze zpozorovat jak v rámci zpracování vaničky, tak i přidružených částí, jako je nánožník a podvozek. Kočárky Camarelo mají zkrátka styl.
Kočárky promyšlené do nejmenšího detailu
Není to samozřejmě jenom základní konstrukce a korba, popřípadě sportovní sedačka, jež obdržíte s nákupem příslušného modelu. Velice praktická je například taška na rukojeť, kam můžete uschovat další osobní věci pro sebe a malé dítě. Efektivní pomůckou mohou být také originální adaptéry na autosedačku.
Máte-li zájem o moderní kočárky Camarelo, měli byste se obrátit na prověřeného dodavatele tohoto sortimentu. Tím je internetový obchod AAAkočárky.cz, kde máte na výběr hned z několika modelů.
Investujte v tomto směru do lehké konstrukce, kvality a do nepřehlédnutelného vzhledu. To vše za bezkonkurenčních cenových podmínek.
Dobrá Cena
Jsme specializovaný internetový obchod zaměřený na značkové kuchyňské dřezy a baterie, doplňky a příslušenství, ale také na postelové rošty a matrace a spoustu dalších interiérových doplňků! Kvalitní, značkové produkty za akční ceny!
Kontakt:
http://www.dobracena.cz
info@dobracena.cz
+420 736 608 124
+420 466 650 271
S-fashion.cz – pánské a dámské módní oblečení
Naleznete u nás například mikiny, trička, košile, džíny, kalhoty, legíny, podkolenky, nadkolenky a mnoho dalšího oblečení. Stálá nabídka zlevněného zboží značek Behype, Carisma, Gabriella, My Trends, Nordic, Tazzio a dalších!
Kontakty:
http://www.s-fashion.cz
+420 777 034 319
K Beranovu 1181/5 184 00 Praha 8
Smart Trading&Investment s.r.o.
Účetní firma v Praze – Financial Chain Corporation
Jsme účetní společnost, která se zabývá poskytováním komplexních účetních a účetně-právních služeb a poradenstvím. Nabízíme vedení a zpracovávání účetnictví, daňovou evidenci, účetní audity, mzdové účetnictví, účetní poradenství a další.
Kontakty:
Financial Chain Corporation s.r.o.
Web: http://cz.f-chain.com
+420 776 798 700
prague@f-chain.com
Adresa: Olšanská 54/3, Žižkov, 130 00 Praha
IČO: 24752703
DIČ: CZ24752703
Profesionální focení firemních večírků
Firemní večírky jsou součástí firemní identity, brandu, potažmo firemní kultury jako takové. Při plánování byste měli myslet i na nafocení takové akce a to nejen kvůli vašim zaměstnancům, ale i pro vnější komunikaci k obchodním partnerům nebo potenciálním zákazníkům a zaměstnancům.
Ukažte se světu – PR
Firmy bojují o pozornost všemožnými způsoby a firemní večírek je ideální příležitostí, kterou byste měli využít pro vaše PR aktivity. Neméně důležitá než samotná akce, je i následná prezentace. Profesionální nafocení firemního večírku vypovídá o důslednosti a kvalitách vaší firmy. Potenciálním zákazníkům i pracovníkům jasně ukážete, že odvádíte skvělou práci i v sebemenších detailech.
Fotokoutek pro oživení akce
Firemní večírky jsou nejen pro vaše PR, ale především pro vaše zaměstnance. Fotokoutek je mobilní ateliér, kde pracuje kvalifikovaná obsluha a fotograf. Hodí se na různé akce jako festival, svatba, ples nebo večírek. Se spoustou rekvizit si mohou vaši zaměstnanci udělat fotky v zábavných situacích a fotky dostanou ihned na místě ve vysoké kvalitě. Oživí akci a dodá jí více energie.
Vysoké nároky na zručnost fotografa
Firemní večírek není narozeninová párty. Jedná se mnohdy o náročné situace vyžadující fotografovu zručnost, především v práci se světlem. Nemluvě o potřebném vybavení jako například vhodný světelný objektiv nebo externí blesk k docílení opravdu profesionálního fotografického výsledku. Profesionální fotograf ví, odkud danou scénu fotit, jak pracovat se světlem a scénou. Pozvat si na pomoc profesionála je spíše samozřejmostí, nežli volbou.
Služby profesionálního focení
Náš tým profesionálních fotografů působí v rámci celé ČR. Ochotně zrealizujeme focení vašeho firemního večírku kdekoliv. Focení jedné hodiny od profesionálního fotografa stojí 700,-Kč. Další informace a balíčky naleznete na našich stránkách AZ-Fotosluzby.eu.
Je prodejce povinný přiložit český návod k elektronice?
Pokud nakupujete jakékoliv zboží, měli byste být podle zákona o ochraně spotřebitele řádně informováni o vlastnostech výrobku. Při nákupu vás prodejce musí seznámit nejen s tím, jak se zbožím zacházet, jak ho používat, skladovat, čistit atd., ale také k němu přidat návod v českém jazyce.
Pokud už se vám ale stalo, že vám český návod nebyl přibalen, či jste ho někam založili a nemůžete ho najít, nic není ztraceno. Existuje služba, která vám pomůže.
Na stránkách www.ceske-navody.net vám tým pracovníků požadovaný návod najde a zašlou elektronicky v PDF nebo vytištěný poštou na adresu. Operátoři zákaznického centra denně vyhledají české návody desítkám zákazníků s úspěšností 88% a s průměrnou dobou 43 minut.
Belgické pralinky
Pravé belgické pralinky zabalené v tematických bonboniérách.
- Ideální dárek pro vaše blízké
- Pro vaše důležité klienty jako firemní dárek
Potisky bonboniér na přání při větších zakázkách!
Nábytek KOLINA je tak trochu jiný nábytek
Nábytek, všichni ho bytostně potřebujeme. Doprovází nás neustále, takřka na každém našem kroku. Důležité je vybrat ten správný, originální nábytek k vytvoření jedinečné atmosféry doma i ve firmě. Záleží jen na vás, vašemu stylu a celkovém ovládání interiéru. Pokud v této oblasti tápete, odpověď najdete na e-shopu www.nabytekkolina.cz nebo přímo v kamenné prodejně v centru Litvínova.
Naše motto „Nejlevnější nábytek v kraji“ plně vystihuje naší každodenní práci, přístup k zákazníkovi i samotný výsledek vašeho domova. Snažíme se vidět prostor, řekla bych tak trochu v jiném světle, „hraje si se slovy Nikola Berecová, majitelka obchodů nábytek KOLINA.“
V praxi to znamená, že výsledek cílíme na co nejlevnější a nejkvalitnější nábytek nejen v Severočeském kraji. Snažíme se přinášet do každého domova něco jiného – ať už je to obývací pokoj, kuchyně, ložnice nebo dětský pokojík.
„V prvé řadě se se zákazníkem bavíme o tom, jaký účel má nábytek splňovat a jakou atmosféru si přeje navodit. Samozřejmě, každý má jiné představy. Někdo přijde do kamenné prodejný nábytku v Litvínově takzvaně na jisto, přesně ví, jaký nábytek potřebuje. Často se nám ale stane, že zákazník potřebuje poradit s výběrem nové postele do ložnice nebo s kompletní výbavou nábytku například do dětského pokoje,“ vysvětluje Berecová.
Hra s nábytkem je pro zkušený tým profesionálů z nábytku Kolina skutečně zábava.
S nábytkem se dá čarovat, a když se to umí, výsledek pak příjemně překvapí vaše blízké i vás samotné.
„Nakonec pár slov k praktické stránce nábytku. Prachu se nikdo nezbaví – nevyhne a proto bychom se měli zajímat i o správnou údržbu. Nábytek Kolina klade velký důraz na sortiment a použité materiály, tak i na snadnou údržbu nábytku,“ uzavírá majitelka obchodu nábytek Kolina paní Nikola Berecová.
Kde nás najdete?
Nábytek Kolina patří mezi nejvýznamnějšího prodejce na Mostecku. Najdete nás v Litvínově, bývalé Elko – Prior, v prvním patře obchodního domu. Na adrese ul. 9. Května 2043, Litvínov.
Akce pro Vás!
Nábytek Kolina nyní nabízí slevy až 50% na vybraný sortiment zboží. Na e-shopu a webových stránkách www.nabytekkolina.cz neleznete více, jak 30 tisíc položek nábytkářského zboží a bytových doplňků. Na e-shopu www.nabytekkolin.acz lze platit jak bankovním převodem, on-line platbou na Go Pay, hotovostní platbou na kamenné prodejně, tak samozřejmě nechybí ani úvěrové produkty tzv. zboží na splátky za velmi výhodných podmínek.
Navíc disponujeme dodávkovou autodopravou a proto vám můžeme zakoupené zboží dopravit na vaší adresu případně, dle požadavků zákazníka vynést až do vašeho bytu či kanceláře.
TruckAlliance šetří dopravcům náklady
Nákupní aliance TruckAlliance je volným sdružením dopravců, kteří jejím prostřednictvím mohou ušetřit při nákupu komodit, služeb i vybraných produktů.
Sdružení TruckAlliance je především určeno pro dopravce v oblasti nákladní silniční dopravy a pro firmy provozující nákladní automobily a autobusy nebo pro provozovatele stavební, zemědělské a lesnické techniky.
Sdružením nákupních požadavků jednotlivých členů aliance lze dosáhnout levnějších nákupů u smluvních partnerů TruckAlliance. Díky těmto sdruženým velkoobjemovým nákupům dosahuje i menší dopravce nízkých nákupních cen, kterých jinak dosahují pouze velké dopravní společnosti.
Členství ve sdružení TruckAlliance nezavazuje k žádným nákupům. Každý člen si stále zachovává
plnou kontrolu nad svým rozhodováním, svými výdaji a kontrakty s dodavateli. Úlohou TruckAlliance je zejména dojednávání výhodných nákupních podmínek a plnění úlohy koordinátora a zprostředkovatele. V současné době je nákupní síla této aliance již velice významná a díky neustálému rozšiřování počtu členů a tím i nárůstu sdružených obchodů se nákupní síla TruckAlliance neustále posiluje a nákupy jsou realizovány stále výhodněji.
TruckAlliance nepřináší svým členům žádná rizika a ani je neomezuje v jejich rozhodovacích právech. Členství v této alianci nabízí i malým dopravcům silnou vyjednávací pozici a přináší zejména možnost významných úspor při nákupu komodit i vybraných produktů.
http://www.truck-alliance.cz/cz/princip-fungovani-truckalliance
http://www.truck-alliance.cz/cz/poslani-a-cile-truckalliance
Pojištění odpovědnosti autodopravce
Základní pojištění odpovědnosti autodopravce pokrývá pouze základní rizika, která se mohou vyskytnout při automobilové přepravě. Takovéto základní pojištění však nekryje veškerá rizika spojená s přepravou zboží na základě smlouvy o přepravě.
Pojištění rozlišujeme podle územního hlediska na smlouvy o vnitrostátní přepravě (dle Obchodního zákoníku) a na smlouvy o mezinárodní přepravě (dle CMR).
Vzhledem k tomu, že základní pojištění nekryje veškerá možná rizika, měl by každý dopravce zodpovědně zvážit, jaké rozšíření pojistného krytí by si měl sjednat ve své pojistné smlouvě.
Přestože i české pojišťovny neustále rozšiřují portfolio svých produktů, stále ještě nenabízí pojištění všech možných rizik, která mohou dopravce potkat. Sem patří například stále se rozšiřující kabotáž, úmysl či hrubá nedbalost zaměstnanců, pojištění najímaných poddopravců nebo i pojištění inventurních rozdílů či škod na dobírkách.
Přestože české pojišťovny uvedená rizika prozatím nepojišťují, nemusí si dopravci své rozšířené pojistné smlouvy sjednávat v zahraničí. Zájemci o rozšířené pojištění se mohou obrátit na společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. Zkušení pracovníci společnosti EKONSERVIS-CZ každému dopravci poradí, tak aby jejich pojistná smlouva kryla požadovaná rizika a aby pro ně byla maximálně výhodná. Velkou výhodou je i to, že EKONSERVIS–CZ má plné oprávnění k samostatné likvidaci škod, tudíž není závislý na další komunikaci s pojišťovnou a čekání na uznání pojistné události. EKONSERVIS–CZ škody i vyplácí. Zajistí si případně prohlídku znalcem a při komplikovaných případech zajistí právní zastoupení.
http://www.ekonservis.cz/pojisteni/
http://www.ekonservis.cz/clanky/
http://www.ekonservis.cz/clanky/pojisteni-odpovednosti-autodopravce/
Sponzoring jako součást marketingové strategie
Sponzoring je poskytnutí finančního prostředku nebo nefinanční podpory převážně neziskové organizaci nebo na neziskovou akci.
Sponzorství není reklama, ale jedná se o smluvní vztah, kdy sponzor poskytuje dar a požaduje protislužbu – prezentaci značky nebo produktu. Sponzorovaná událost vyvolává zájem veřejnosti a médií. Výsledná publicita je součástí marketingové strategie při budování pozice značky ve společnosti.
Dobře organizovaný sponzoring přináší firmě poskytující sponzorský dar řadu marketingových výhod.
Působí na emoce, zvyšuje loajalitu zákazníků a zvyšuje celkovou účinnost všech komunikačních prostředků. Na rozdíl od reklamy je sponzoring veřejností vnímán pozitivněji. Obraz firmy u veřejnosti je vnímán podle toho, jakou oblast společenského života sponzoruje.
Mezi základní výhody sponzorství patří: zlepšování image firmy, příležitost oslovit vybranou cílovou skupinu potenciálních zákazníků, příležitost k setkání s obchodními partnery z obchodní branže a budování loajality ke značce.
Aby se ze sponzoringu nestalo neúčinné rozhazování finančních prostředků, je důležité správně zvolit podporovanou organizaci nebo akci a smluvně dojednat nejvhodnější podmínky sponzoringu. Tak jako v ostatních oblastech marketingu je vhodné se poradit s odborníky. Společnosti, které chtějí sponzorské prostředky vynakládat efektivně, se můžou poradit u pracovníků marketingové agentury ANERI s.r.o. v Liberci. Společnost ANERI poskytuje marketingové služby již déle než čtvrt století a i v oblasti sponzorství pomůže zájemcům definovat nejdůležitější otázky, na které by se firma měla před poskytnutím sponzorského daru zaměřit.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/public-relations/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/sponzoring-jako-soucast-marketingove-strategie/
uvex se nebojí srovnání
Značka uvex je synonymem kvality v oblasti ochranných pracovních pomůcek. Ochrana člověka je cílem firmy uvex a člověk je jejím středobodem.
Aby bylo možné nezávisle posuzovat kvalitu ochranných pracovních pomůcek značky uvex, nevyhýbá se firma přímému srovnání s konkurencí a pravidelně se účastní soutěží a benchmark-projektů. V posledních letech značka uvex obdržela velké množství cen, prostřednictvím kterých byla firma oceněna za inovace v oblastech technologií a designu. Podle německých standardů (Deutsche Standards) byl uvex aktuálně zvolen za „Značku století“ a zastupuje tak s ochrannými pracovními brýlemi a sportovními lyžařskými brýlemi kompletní produktovou kategorii.
uvex je jednou z nejinovativnějších malých a středně velkých firem v Německu a díky vysokým standardům kvality mu byla udělena pečeť kvality TOP 100. uvex se stal vítězem v kategoriích „Inovativní marketing“(2009) a „Inovativní procesy a organizace“ (2011) a také dosáhl celkového vítězství jako „Inovátor roku“ (2013). Další prestižní ocenění jako je „iF product design Award“, Red Dot Design Award“ a German Design Award“ potvrzují, že produkty uvex splňují nejvyšší požadavky na tvar a design. Dosažená ocenění jsou důkazem toho, že kvalitní a maximálně funkční produkty mohou i dobře vypadat.
Vysoce funkční osobní ochranné pracovní pomůcky značky uvex využívající nejmodernější patentové technologie v České republice dodává na trh společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/pm-28062013-top100-profas/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/uvex-se-srovnani-neboji/
Nejčastější chyby při zateplování plášťů budov
Přestože zateplení plášťů budov svěřujeme odborným stavebním firmám, ne vždy platíme za odbornou a kvalitní práci.
Řada rádoby odborných firem se dopouští při zateplování mnohých chyb. Ať už se jedná o neznalost, nezkušenost, zjednodušení si práce na úkor kvality nebo snaha maximálně ušetřit, vždy se jedná o chyby, které snižují kvalitu zateplení.
Na první pohled nevypadající chyba je, pokud jsou kombinovány různé zateplovací systémy. Použití lepidel, stěrek, penetrace, omítky a barvy různých výrobců může být chemicky nesourodé a může docházet až k odlupování omítky.
Přílišné šetření izolačním materiálem a používání různých odřezků a částí bez zámků způsobuje viditelné spáry a snižuje účinnost izolace.
Chybou je použití nevhodného izolačního materiálu. V místech, kde hrozí vlhkost (např. u soklů) je nevhodné používat minerální vatu, která je nasákavá.
Případné spáry mezi deskami polystyrenu je nepřípustné vyplňovat lepidlem nebo stěrkou. Nejen že v těchto místech vznikají tepelné mosty a snižuje se účinnost izolace, ale navíc vznikají fleky na konečné fasádě. Spáry se vždy musí vyplnit PUR pěnou.
Podobné je to s natloukacími hmoždinkami při upevňování minerální vaty. Natloukací hmoždinka vatu zmáčkne a snižuje tak izolační vlastnosti. Oproti tomu šroubovací hmoždinky vatu proříznou a neslisují a navíc se zakrývají zátkou z minerální vaty. Tím nevzniknou žádné tepelné mosty ani následné fleky na fasádě.
Velmi důležité je také dodržovat technologické postupy. Jedná se zejména o dokonalé proschnutí mezi jednotlivými operacemi a kvalitní penetrování. Pokud nejsou dodrženy tyto požadavky, hrozí vznik fleků a vápenných výkvětů na konečné fasádě.
Při výběru firmy, která má realizovat zateplení budovy, je nutné přihlédnout nejen na cenu, ale informovat se i na reference a případně se seznámit s realizacemi zateplení této firmy.
Mezi nejzkušenější stavební firmy na Liberecku patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Pracovníci společnosti Stav Agency mají nejen bohaté zkušenosti z desítek realizací zateplení, ale pravidelně se účastní všech školení výrobců tepelněizolačních systémů.
http://www.stav-agency.cz/zateplovani/zateplovani-fasad
http://www.stav-agency.cz/clanky
http://www.stav-agency.cz/clanky/nejcastejsi-chyby-pri-zateplovani-plastu-budov
Svatební bižuterie z korálků
Díky velmi širokému sortimentů korálků, perlí a perliček a také díky cenové dostupnosti je velmi oblíbeným artiklem svatební bižuterie.
Svatební bižuterie na rozdíl od šperků z drahých kovů nabízí rozmanitější provedení i tvorbu ozdob, které budou použity pouze ve svatební den. Pokud si nevěsta vybere na svůj velký den svatební šaty méně zdobené, je vhodné použít hojnější doplňky. Svatební bižuterie se vyrábí více něžná, zdobená a elegantní. Součástí svatebních bižuterních setů mohou být bohaté náhrdelníky, náušnice, náramky, prstýnky i další prvky, jako jsou spony, brože či korunky do vlasů. Něžné svatební doplňky se nejčastěji vyrábí v klasické bílé barvě nebo v jemných pastelových barvách.
Ideálním doplňkem nevěsty může být také jemná perličková krajka. Motiv jemné perličkové krajky bývá často součástí náhrdelníku, náušnic i dalších ozdob. Perličková krajka může být i součástí svatebních šatů nevěsty.
Velkou výhodou svatební bižuterie je i to, že si ji nevěsta může sama navrhnout a leckdy i vyrobit. Veškeré potřebné komponenty, návody a nástroje dodává společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou prostřednictvím svého e-shopu nebo prostřednictvím kamenných obchodů po celé republice, kterým své produkty dodává.
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/svatebni-bizuterie-z-koralku/
PR články
PR články – tvorba a publikace
Pojďte si vyzkoušet, jak jednoduchým způsobem je možné podpořit vaše úsilí, které dennodenně vkládáte do vašeho podnikání , nebo které vynakládáte při řízení společnosti, která by potřebovala ještě větší podporu týkající se jejího zviditelnění na trhu. Co máme touto podporou na mysli. Velmi jednoduchou, ale ověřenou věc, která pokud je vložena do rukou profesionálům umí doslova zázrak
PRčlánky jsou velmi
efektivní možností, jak zapůsobit a oslovit další potencionální klienty nebo třeba i budoucí obchodní partnery. Umí také reagovat na konkurenci, která umí být často velmi tvrdá a neúprosná. Ve všech případech je kvalitní PR článek velmi mocným nástrojem. Vaše nové klienty zaujme, vytvoří v nich pocit, že by se o vaši společnost nebo značku měli zajímat mnohem více a v mnoha případech, pokud je v PR článku například i odkaz na konkrétní zboží nebo služby může podpořit vaše podnikání téměř okamžitě. Takto to vypadá možná velmi jednoduše, ale k vytvoření takto poutavého PR článku nebo článků, je velmi nutné jít mnohem více do hloubky. Nejprve je nutné vůbec definovat, koho musí články oslovit. Kdo vlastně spadá do této cílové skupiny. Až po tomto definování se článek tvoří. A to s ohledem na to, aby zvládnul pozornost upoutat a to až do té míry, že se jeho čtenář stane vaším zákazníkem, ideálně i dlouhodobým. A pak je druhá část celého procesu a to je vydání , tedy publikování článku. Správně načasovat a hlavně ho publikovat v těch médiích, kde se k cílové skupině, kterou jím oslovujeme skutečně dostane.Pomocí PR článků získáte klienty
PR články vás zviditelní
Agentura Press News Media je společností, která nejen, že umí psát skutečně originální a poutavé PR články, protože v ní pracují zkušení odborníci, kteří se v oblasti PR pohybují celé roky, ale disponuje také hustou sítí potřebných kontaktů, díky kterým má vždy mnoho možností, kdesvé PR články publikovat bude. Svým klientům tedy může poskytnou profesionální služby té nejprestižnější úrovně.