Archive for Říjen 2016
Fotografování firemních večírků
Prezentace firmy by měla být profesionální, nastavující pozitivní zrcadlo na své vedení a zaměstnance. K profesionalitě patří i profesionálně zpracované fotografie v propagaci firmy. Nekvalitně zpracované fotografie podkopávají obraz firmy směrem ke svým zákazníkům, obchodním partnerům, ale i zaměstnancům. Chystáte firemní večírek? Pozvěte si profesionálního fotografa, který se postará o vysoce kvalitní fotografie vhodné pro oficiální propagaci firmy a zachytí objektivně celou akci.
Firemní večírek jako PR
Firemní večírky jsou užitečné jak pro utužování kolektivu mezi zaměstnanci, budování firemní kultury, tak i firemní PR. Většina potenciálních zaměstnanců uvítá vstřícný přístup ke svým zaměstnancům z pohledu zaměstnavatele. Myslete na to při plánování firemního večírku a snažte se výsledkem oslovit i osoby mimo firmu. Doprovodné fotografie ve vysoké kvalitě od profesionálního fotografa tento pocit o to více navýší.
Fotograf pro firemní večírek
Jste na rozpacích, zda pro firemní večírek zvát profesionálního fotografa? Zbytečně! Profesionální fotograf se přizpůsobí Vaším potřebám a požadavkům. Vysvětlete mu, co od něj očekáváte, jak si představujete výsledné fotografie a na co se má primárně zaměřit. Profesionální fotograf se postará o zbytek. Nesporným benefitem pro firmu jsou zkušenosti a znalosti fotografa, který ví, odkud danou scénu fotit, jak pracovat se světlem nebo scénou. Specializovanou práci ve své firmě také nenabídnete náhodné osobě, tak proč postupovat jinak v případě focení firemního večírku?
Fotokoutek na firemní večírek
Potřebujete-li zaplnit místo v programu Vašeho firemního večírku, zkuste fotokoutek. Fotokoutek se hodí na různé akce jako festival, svatba, ples nebo večírek. Jedná se o mobilní ateliér, kde pracuje kvalifikovaná obsluha a fotograf. Se spoustou rekvizit si mohou Vaši zaměstnanci udělat perfektní fotky v zábavných situacích. Navíc není potřeba na nic čekat, fotky jsou k dostání ihned na místě, kde budou vytištěny ve vysoké kvalitě.
Služby profesionálního fotografa
Působíme v rámci celé České republiky, takže jsme ochotni focení Vašeho firemního večírku zajistit kdekoli. Focení jedné hodiny od profesionálního fotografa stojí 700,-Kč. Další informace a balíčky naleznete na našich stránkách AZ-Fotosluzby.eu.
Založení s.r.o. je tak snadné
Společnost s ručením omezením, to je v případě podnikatelské činnosti určitě zajímavá vizitka. S fungující firmou se vám otevírají možnosti lepších veřejných zakázek, máte šanci narazit na nové obchodní partnery a vůbec působíte důvěryhodněji.
Jenže, jak na založení s.r.o., když o této oblasti nemáte vůbec žádné povědomí? Jak se vypořádat se všemi nástrahami, úředním šimlem a povinnostmi? Pakliže na to nemáte dostatek času, věnujte se své podnikatelské činnosti a tyto náležitosti svěřte zkušeným profesionálům.
Založení společnosti s ručením omezeným na klíč
Oslovíte-li ty správné specialisty, vězte, že se nemusíte starat skutečně o nic. Firmu dle vašich přestav a s naprosto čistou historií můžete mít již do pěti dnů. Také v tomto segmentu totiž existuje expresní vyřízení.
V rámci těchto služeb je poskytován plnohodnotný a komplexní servis.
- Osobní konzultace
- Příprava všech dokumentů, včetně notářského zápisu
- Registrace na obchodním rejstříku a živnostenském úřadu
Procesy, jejichž výsledkem je příslušné oprávnění a listiny prokazující, že jste majitelem dané společnosti. Klasické založení společnosti s ručením omezeným probíhá v časovém období do dvou týdnů.
Chcete firmu, kterou můžete ovládat v podstatě obratem?
Pokud je pro vás i expresní založení společnosti do pěti dnů příliš dlouhým termínem, pak využijte ještě rychlejší cesty. Tu představuje nákup ready-made společnosti, tedy před-založené firmy. Ta je již všude registrována a vy s ní budete moci nakládat ihned.
Přestaňte být pouhým živnostníkem a vydejte se daleko rozmanitější cestou s přemírou možností. Vsaďte na založení společnosti s ručením omezeným a otevřete si dveře do světa velkého podnikání. Investujte do tohoto úkonu jen pár tisíc a vše bude vyřízeno za vás. Buďte hrdým majitelem nové a čisté firmy, s níž budete prosperovat.
Informace o podnikových informačních systémech (ERP, CRM, BI, DMS)
Většina firem se dostane do fáze, kdy se již neobejde a musí používat podnikový informační systém neboli ERP (Enterprise Resource Planning). Obecné označení zahrnuje software, který se v podnicích využívá pro řízení a integraci činností jako jsou plánování, nákup/prodej, personalistika, finance a další. Podnikový informační systém zahrnuje aplikace pro jednotlivé útvary. Oproti několika samostatným řešením jsou vzájemně propojené, umí mezi sebou komunikovat a sdílet informace.
Vybrat vhodný podnikový informační systém není snadné. Na trhu působí množství specializovaných firem, které se vývojem ERP zabývají po mnoho let. Menším firmám obvykle vyhovují základní verze podnikových informačních systémů, větší naopak vyžadují robustní řešení pokrývající rozsah všech agend.
V souvislosti s podnikovými IT systémy narazíte také na další pojmy. Například na CRM (Customer Relationship Management) neboli řízení vztahů se zákazníky. Zjednodušeně jde o proces shromažďování, analýzy a dalšího využití informací o klientech firmy. Cílem je zajištění efektivní interakce firmy s klienty.
K hojně využívaným systémům patří DMS (Document Management System), tedy systémy pro správu dokumentů. K běžným funkcím patří začleňování dokumentů, jejich správa a archivace. Pozor, správa dokumentů není to samé jako správa obsahu. Tu zajišťuje CMS (Content Management System) neboli systém pro správu obsahu.
Hojně skloňovaným souslovím je také BI (Business Intelligence). Jedná se o systémy pro podporu lepšího obchodního rozhodování. Aplikace slouží ke zpracování dat z oblastí jako jsou prodej, výroba, finance a další. Informace z různých provozů mohou porovnávat ve srovnatelných hodnotách. K běžným funkcím patří reporting, podnikové řízení výkonnosti, analýzy, datové kostky, prediktivní analýzy a přehledové zobrazení.
Více informací o podnikových informačních systémech (ERP, CRM, BI, DMS) zde.
Společné nákupy dopravců
Společný nákup je zejména pro střední a menší dopravce nová cesta, jak snížit náklady při nákupu zboží a služeb.
Službu společný nákup poskytuje dopravcům sdružení TruckAlliance. Členové této největší nákupní aliance dopravců mají možnost nakupovat komodity, zboží a služby za zvýhodněných podmínek.
Díky společnému nákupu docílí i menší odběratelé cen, za které jinak nakupují pouze velkoodběratelé. Princip je jednoduchý a spočívá ve spojení nákupních požadavků menších firem do jedné souhrnné poptávky.
Realizaci společných nákupů zajišťuje aliance dopravců TruckAlliance. Zájemce uplatní u TruckAlliance svůj požadavek a veškerou další činnost spojenou se zajištěním nejvýhodnějšího nákupu zajišťuje aliance. TruckAlliance následně přineseme výhodné nabídky a finální rozhodnutí, zda se obchod zrealizuje, je na rozhodnutí zájemce.
Výběr nejvhodnějších dodavatelů je realizován dvěma možnými způsoby. Buďto přímým nákupem zboží či služeb za zvýhodněné velkoodběratelské ceny u ověřeného dodavatele nebo prostřednictvím e-aukce formou aliančního nákupu.
Každý dopravce může nezávazně a zdarma vyzkoušet svůj první společný nákup. Stačí, pokud se zaregistruje a stane se členem TruckAlliance. Svým členstvím se k ničemu nezavazuje a může čerpat veškeré výhody spojené s členstvím v této alianci.
Plnění EET bude kontrolováno
Kontrolu plnění povinností souvisejících s elektronickou evidencí tržeb budou provádět finanční a celní úřady.
Kontrolní orgány budou mít pravomoc provádět kontrolu také formou kontrolního nákupu.
Při ukládání pokut za správní delikty uvedené v zákoně o evidenci tržeb se jako procesní právní předpis uplatní správní řád. V případě ukládání pokut za přestupky uvedené v zákoně o evidenci tržeb se jako procesní právní předpis uplatňuje zákon o přestupcích.
Právnické a podnikající fyzické osoby, které se dopustí správního deliktu tím, že závažným způsobem ztíží nebo zmaří evidenci tržeb nebo jako osoba, která eviduje tržby, poruší povinnost zaslat datovou zprávou údaje o evidované tržbě nebo vystavit zákazníkovi účtenku bude sankcionována dle ustanovení § 29. Za takovéto delikty muže být uložena pokuta až do výše 500 000 Kč. Pokud tyto osoby poruší povinnost umístit informační oznámení či zacházet s autentizačními údaji nebo certifikátem pro evidenci tržeb tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití, dopustí se správního deliktu, za který může být uložena pokuta do výše 50 000 Kč.
Výše pokuty bude stanovena na základě správní úvahy kontrolního orgánu a vždy bude odpovídat závažnosti porušení povinnosti. V krajním případě při opakovaném nebo závažném porušení zákona
může kontrolní orgán sáhnout k uzavření provozovny a pozastavení výkonu činnosti.
Ani drobní podnikatelé provozující bary, kavárny, pivnice, hospody, penziony a další stravovací a ubytovací zařízení se EET nevyhnou. Všem se určitě vyplatí řešit elektronickou evidenci tržeb pro jejich provoz včas.
Uvedeným podnikatelům budou ke splnění EET určitě stačit jednoduché pokladní systémy typu chytré pokladny miniPOS.
Několik připomenutí k CMR pojištění
Dopravci, speditéři i odesilatelé zboží, myslete na to, že co je psáno, to je dáno. Uvědomte si, že v krizových okamžicích se každý snaží ze své odpovědnosti vyvázat a hodit vinu na někoho jiného.
Úmluva CMR v celkem 40 článcích reguluje silniční dopravu. Článek číslo1 specifikuje hlavní podmínku platnosti Úmluvy, tedy že místo převzetí a předání zboží leží na území různých států. Vždy se musí jednat o přepravu zboží za úplatu. Nevztahuje se na přepravu vozidel po vlastních kolech. Odpovědnost dopravce, který odpovídá za jednání svých zástupců a pracovníků, které na sjednanou činnost delegoval, reguluje článek 3. Článek 4 vysvětluje nutnost nákladního listu zejména v případě řešení škody. O mezinárodním nákladním listu, jeho obsahu a o údajích v něm detailně hovoří články 5 až 7. Absence údajů v nákladním listě, nebo jejich nepřesné údaje, pak znemožňují, nebo výrazně zpomalují vyplacení vzniklé škody. Článek 8 popisuje povinnosti odesílatele. Právě odesílatel je povinen zajistil zboží potřebným způsobem proti všem nebezpečím silniční dopravy, neboť on má k dispozici odborné znalosti, nikoliv dopravce. Odesílatel má proto odpovědnost i za bezpečné uložení a upevnění zboží proti otřesům a skluzům během jízdy, a to i za jízdy zvýšenou rychlostí. Odesílatel proto musí zboží naložit tak, aby bylo schopné dopravy. Naopak dopravce má jasnou povinnost zkontrolovat přesnost údajů v nákladním listu, tj. zejména počet kusů. Jestliže má dopravce pochybnost o správnosti údajů, musí tyto své poznatky zaznamenat do příslušného nákladního listu.
Že jsou v případě škody nákladní list a údaje v něm uvedené důkazní listinou, je popsáno v článku 9.
Skoro neznámým faktem je, že odesílatel odpovídá za škodu, která vznikla na dopravcově přívěsu v důsledku vadného obalu.
Důležité je, aby si všichni zúčastnění na přepravě zboží uvědomili, že každý má nejen práva, ale i povinnosti. Určitě se vyplatí, včas se poradit s odborníky. Mezi nejzkušenější poradenské firmy se zaměřením na zprostředkování pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o.
http://www.ekonservis.cz/poradenstvi/
Marketing realizovaný podle plánu je nejefektivnější
Marketing realizovaný podle předem stanoveného plánu je efektivnější a finančně méně nákladný oproti náhodně realizovaným marketingovým aktivitám.
Řada majitelů a vedoucích pracovníků malých firem žije v domnění, že marketingový plán je dobrý pouze pro velké společnosti a pro malé firmy není potřebný. Důležité je si uvědomit, že marketing řeší každá firma včetně drobného živnostníka. Každý porovnává své produkty s konkurencí, volí optimální cenu a nabízí své služby a produkty zákazníkům.
Sestavní marketingového plánu potřebuje svůj čas a základní znalosti. Ideálním termínem na sestavení marketingového plánu na následující rok je listopad. Lze již z větší části vyhodnotit současný rok a plán je připraven dostatečně brzy, aby mohl být realizován od začátku ledna.
Důležité je, aby roční marketingový plán korespondoval s dlouhodobou strategií firmy a aby cíle stanovené na následující rok byly reálné. Je také důležité, aby stanovený cíl byl konkrétní a měřitelný, aby jej bylo možné vyhodnotit.
Před vypracováním ročního marketingového plánu je důležité zpracovat alespoň základní analýzu současného stavu. Stačí si zodpovědět následující základní otázky: Kdo jsou vaši zákazníci? Které produkty z vašeho sortimentu jsou úspěšné a které ne? Jaké jsou vaše prodejní výsledky a trendy?
Při svých analýzách najděte své výhody, které vás odlišují od konkurence.
Samotný marketingový plán musí obsahovat konkrétní marketingové úkony v daném časovém harmonogramu. Součástí plánu musí být i vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit.
Je samozřejmé, že marketingový plán musí odpovídat rozpočtu firmy určeného na marketing. Proto i stanovené cíle musí být reálné vzhledem k rozpočtu na marketing.
Přestože marketingový plán nemusí být žádným složitým dokumentem, jeho sestavení má určité zákonitosti a požadavky. Pokud sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/marketingovy-plan/
http://aneri.cz/cs/aktualne/marketing-realizovany-podle-planu-je-nejefektivnejsi/
uvex měří a porovnává užitné vlastnosti OOPP
uvex vytvořil nový produktový systém i-gonomics, který spojuje dohromady bezpečnostní prvky produktu s jeho vynikajícími ergonomickými vlastnostmi – a toto spojení je také vědecky měřitelné i napříč výrobci.
Uživatel OOPP v současnosti požaduje maximální bezpečnost a optimální komfort při nošení – přičemž stále větší roli zde hrají také designové aspekty výrobku.
Produktový systém i-gonomics byl vyvinut proto, aby bylo dosaženo „harmonie“ mezi perfektním komfortem nošení a nejlepšími možnými bezpečnostními vlastnostmi produktu pro jeho uživatele. Název konceptu „i-gonomics“ vzešel ze slov „inovace“ a „ergonomie“. Cílem konceptu je úzce propojit výkonnostní vlastnosti produktu s výkonem jeho uživatele.
Faktor síly udává hodnotu, jakou sílou působí tlak na uživatele Faktor hmotnosti představuje absolutní nebo relativní hmotnost produktu. Faktor klima posuzuje komfort použití při různých klimatických podmínkách. Konečnou příslušnou hodnotu uvex relief-indexu“ konkrétního produktu se vypočítá jako průměr těchto tří faktorů. Základní škála je od 0,0 do 5,0 (čím vyšší hodnota, tím lepší výsledek).
Maximální hodnota je přitom posouzena dle toho, čeho by bylo dosaženo dle stávajícího stavu použité techniky v tom nejlepším případě.
Měření jsou podporována akreditovanými laboratořemi v Německu.
Dodavatelem kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/uvex-i-gonomics/
http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/
Zateplování bytových domů
Současné požadavky na hospodaření s tepelnou energií jsou hlavním důvodem k zateplování panelových domů i starších bytových domů stavěných z plných cihel a bloků CDK. Standard 45 cm plné cihly je v současnosti již zcela nedostatečný.
Zateplením budovy se zabrání únikům tepla, sníží se náklady na vytápění, zvýší se životnost budovy a stoupne cena nemovitosti.
Nejrozšířenější technologií zlepšující tepelně-izolační parametry budov jsou takzvané vnější kontaktní zateplovací systémy. Jedná se o systém zateplení, kdy je izolant nalepen a ukotven speciálními hmoždinkami na vnější stěny budov. Na izolační vrstvu se nanáší stěrková omítka se zpevňující síťkou. Systém lze použít i na členité plochy a na izolační vrstvu lze opět přilepit různé římsy a ozdobné prvky, tak aby si dům zachoval svou původní podobu. Samotnou konečnou omítku si majitelé domů mohou zvolit z nepřeberné barevné škály i konečné struktury fasády.
Nejčastěji používanými izolanty jsou fasádní polystyren, desky či lamely z minerálních vláken a materiály na bázi polyuretanu. Každý uvedený materiál má své výhody a nevýhody použití a je více či méně vhodný pro konkrétní budovu. Pro zateplení zděných budov se nejčastěji používá izolace z minerální vaty, z důvodů zachování paropropustnosti zdí.
Pokud majitelé domu začnou uvažovat o zateplení, měli by se poradit s odborníky. Jednou z firem, které řeší kompletní zateplení a rekonstrukce budov panelových i zděných je společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Odborní pracovníci společnosti Stav Agency nejen poradí se způsobem a s realizací zateplení, ale v případě zájmu zajistí i kompletní přípravné úkony i stavební práce spojené se zateplením na klíč.
http://www.stav-agency.cz/zateplovani
Zrození bižuterie v Čechách
Již ve středověku byly na území dnešních Čech vyráběny takzvané pateříky - barevné růžencové korálky.
Bižuterií nazýváme, galanterii či jiné ozdobné předměty a oděvní doplňky vyráběné z kovů, skla a ostatních materiálů (kůže, dřevo, suché plody, různé syntetické materiály). Bižuterie je imitací šperků vyráběných z drahých kovů a drahokamů. Podle základního použitého materiálu se bižuterie dělí na bižuterii skleněnou, bižuterii kovovou a bižuterii plastovou.
Až počátkem 18. století se v Turnově podařilo podle benátského vzoru utavit sklo vhodné na výroby skleněných korálků imitujících drahokamy. Postupně se výroba přesunula na Jablonecko do oblasti Jizerských hor. Důvodem byl dostatek dřeva pro tavení skla, levná pracovní síla a blízkost obchodních cest.
Nejdůležitějším polotovarem pro výrobu skleněných korálků a perliček jsou skleněné tyče a trubice různých průměrů vyráběné tažením z olovnatého nebo bezolovnatého skla. Ze skleněných tyčinek jsou vyráběny ručně perle a další sklenění produkty vinuté nad kahanem. Také se z nich vyrábí speciální bižuterní kameny. Ze skleněných trubiček se sekají perličky a foukají duté perle.
Jedním z předních dodavatelů všeho potřebného k výrobě bižuterie a ozdob z korálků je společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Společnost Beads 4U má ve své nabídce velice široký sortiment korálků a materiálu na korálkování od českých výrobců i od výrobců z Japonska a z Číny.
http://www.beads4u.cz/cz/o-nas/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/
http://www.beads4u.cz/cz/kontakt/clanky/zrozeni-bizuterie-v-cechach/
Prioritou výrobce dětských kočárků Camarelo je bezpečnost
Kočárky Camarelo vyrábí polská firma z Częstochowe. Zaměřuje se na kočárky pro děti od narození do věku tří let. Prioritou výrobce je bezpečnost dětí. Kočárky jsou vyráběny v souladu s evropskými standardy kvality. K jejich výrobě se používají moderní vysoce kvalitní materiály.
Kočárky s trojkombinací
Kočárky Camarelo vynikají nízkou hmotností, prostorností a bohatou výbavou. Základem je hliníková konstrukce, která díky své nízké hmotnosti zaručuje snadnou manipulaci. Na podvozek lze pomocí adaptérů nasadit hluboká korbička, sportovní sedačka nebo autosedačka s nánožníkem. Nafukovací kolečka usnadní nejen jízdu po horším povrchu, ale také snadnější zdolávání schodů. Centrální brzda umožňuje zabrzdit všechna kola jedním pohybem.
Hluboká korbička je vhodná od prvních dnů života dítěte do šesti měsíců, sportovní sedačka pak od šesti měsíců do tří let dítěte. Prostorná hluboká korbička má nový systém polohování opěrky zad, které se jednoduše nastavuje z venku korbičky. Tvar korbičky umožňuje využít ji též jako kolébku. Sportovní sedačky mají polohovatelnou zádovou opěrku, polohovatelná je také opěrka nohou. Při nastavení do horizontální polohy umožní dětem pohodlný spánek. Stříška kočárku je nastavitelná a má odvětrávací okénko a všitou moskytiéru. Dítě je chráněno pětibodovým bezpečnostním pásem. Madlo před dítětem je polstrované a lze jej odejmout. Sedačku lze umístit po směru i proti směru jízdy.
Příslušenství kočárků Camarelo
Každý kočárek Camarelo lze doplnit adaptérem pro upevnění autosedačky. Kočárek je tak možné využít pro rychlou přepravu dětí, např. při nakupování. Do praktického nákupního košíku pod sedačkou se vejde menší nákup a nezbytné vybavení na cesty. Ke kočárkům Camarelo je standardně dodávána praktická taška na rukojeť, pláštěnka a moskytiéra. Při objednání s autosedačkou je autosedačka dodávána ve stejné barvě, jako kočárek.
Půjčky ve Zlíně
Nemáte, peníze a potřebujete rychle finanční injekci? Máme pro Vás řešení. Půjčka od nás, má mnoho výhod. Ušetříte na poplatcích, úvěr Vám zajistíme zcela zdarma. Neplatíte žádné poplatky ani předem, ani potom. Vyhnete se tímto podvodníkům, co jen naslibují připsané peníze na Váš bankovní účet, ale nikdy nedojdou. U nás máte jistotu. O půjčku může zažádat kdokoli, pokud je plnoletý a má prokazatelný příjem. Půjčujeme od 10.000 Kč do 200.000 Kč. Půjčky před výplatou jsou velmi rychlé a vy tak slíbené peníze obdržíte do 24 hodin od schválení žádosti. Půjčky se vyplácí na bankovní účet, což je nejrychlejší možný způsob, jak peníze obdržet. Pokud Vás trápí nedostatek peněz do výplaty a chcete požádat o půjčku, musíte být starší 18 let a musíte mít prokazatelný trvalý příjem. Po splnění těchto podmínek jde všechno snadno a rychle.
Informace o virtuálních sídlech
Internet je plný nejrůznějších článků. Pokud hledáte informace o virtuálním sídle firmy, tak vám zde přinášíme pár tipů na zajímavé články. Najdete tam také výhody umístění sídla firmy právě ve virtuální kanceláři.
Výhody virtuálního sídla firmy
V článcích se dočtete o výhodách virtuální kanceláře v Praze. Ověřenou pravdou je, že na své stálé, ale hlavně potencionální zákazníky uděláte větší dojem tím, že máte sídlo v Praze. Budete tak mít mnohem větší šance uzavřít lukrativní obchody. Kromě toho to může znamenat i menší pozornost ze strany finančního úřadu, jelikož ve velkém městě je menší předpoklad kontrol, než na malém městě, kde je daleko větší přehled. Ve všech ohledech znamená virtuální kancelář větší klid na podnikání. Například i proto, že pokud byste měli svou kancelář v pronajatých prostorách, vždy vám bude hrozit riziko stěhování. Klid budete mít i na cestách za obchody, neboť v kanceláři se můžete kdykoliv zastavit a připravit na další jednání. Vždy vám, ale i vašim klientům bude k dispozici vstřícná recepce a elegantní prostory, a to samozřejmě i bez předchozího ohlášení.
Virtuální sídlo firmy - více v článcích zde:
Založení akciové společnosti od odborníků
Akciová společnost, to už je sama o sobě poměrně vysoká prestiž, ať už byste se s takovou firmou pohybovali v jakékoliv obchodní oblasti. Subjekt označovaný zkratkou a.s. je pro potenciálního zákazníka zárukou daleko větších jistot, minimálně co se složení základního kapitálu týče.
Založení akciové společnosti je tak pochopitelně složitější a náročnější, než jakékoliv s.r.o. Pakliže však vaše podnikatelská činnost spěje k tomuto kroku, rozhodně se mu ze strachu z obtížnější administrativy a vyžadovaných povinností v žádném případě nevyhýbejte.
Jak si poradit se založením a.s.?
Na počátku jakéhokoliv procesu je přijetí patřičných stanov ve formě notářského zápisu. Ty do značné míry vlastně charakterizují budoucí akciovou společnost. Mezi hlavní body patří jistě název obchodního jména, sídlo firmy, předmět podnikání, výše základného kapitálu, počet upisovaných akcií a mnohé další.
To vše vyžaduje určitou znalost tohoto oboru a zároveň dostatek časových prostor. Jestliže nedisponujete ani jedním, vydejte se cestou založení a.s. na klíč, jež za vás provedou odborníci z Profi-kanceláře s.r.o. V jejich případě totiž narazíte na následující:
- Vysoká garance kvality služeb
- Zaručená stabilita firmy
- Žádné skryté poplatky
Založení Evropské akciové společnosti
Jsou mezi námi samozřejmě tací podnikatelé, kteří se nechtějí omezovat hranicemi České republiky a míří daleko výše, čemuž přizpůsobují naprosto všechno. Důkazem toho je například založení SE (Evropské akciové společnosti), s níž máte možnost stěhovat se v rámci EU. Zde však platí ona zmiňovaná znalost dané tématiky dvojnásob.
Také v tomto případě vám bude nápomocna Profi-kancelář s.r.o., v níž získáte odborné rady, individuální přístup a rychlost vyřízení všech povinností. Staňte se spokojenými majiteli akciové společnosti do několika dnů.